Strona głównaEmeryturaZUS całodobowo

ZUS całodobowo

Zakład Ubezpieczeń Społecznych uruchomił automatyczny, telefoniczny system informacyjny IVR. System ten jest czynny przez 24 godziny na dobę i we wszystkie dni w roku. Umożliwia uzyskanie aktualnych informacji dotyczących na przykład wysokości świadczeń i składek, zmian w systemie ubezpieczeń społecznych, koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.
W celu uzyskania informacji do ZUS – u możemy zadzwonić zarówno z telefonu stacjonarnego, jak i komórkowego. Nowa usługa jest przeznaczona dla wszystkich klientów Zakładu, tj. płatników składek, ubezpieczonych, emerytów i rencistów, osób pobierających zasiłki oraz lekarzy.

Wyboru interesującego nas zagadnienia dokonujemy za pomocą klawiszy numerycznych telefonu (wybieranie tonowe). Po przyjęciu zgłoszenia system IVR wyszukuje informacje i automatycznie je odczytuje.

Numery telefonów automatycznego systemu informacyjnego:
0 801 044 044 - dla użytkowników telefonów stacjonarnych
22 43 33 000 - dla użytkowników telefonów komórkowych i/lub stacjonarnych

Opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfikacyjnym danego operatora.

Adrianna Buniewicz / Senior.pl

Zgłoś błąd lub uwagę do artykułu

Zobacz także

 

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Hospicja.pl
  • Kosciol.pl
  • Aktywni 50+
  • Internetowe Stowarzyszenie Seniorów
  • Oferty pracy